Η FrieslandCampina ισχυρίζεται ότι είναι η πρώτη εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων που εισάγει μια πλήρως ανακυκλώσιμη, ελαφρύτερη μορφή στις επανασφραγιζόμενες συσκευασίες τυριού.
Με τη μετάβαση στις ανακυκλώσιμες συσκευασίες, η FrieslandCampina μειώνει την ποσότητα του πλαστικού που χρησιμοποιείται στην συσκευασία τυριού με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη που αυξήθηκαν μάλιστα κατά 30%. Η εταιρεία προβλέπει δυνατότητα εξοικονόμησης και ανακύκλωσης άνω των 300.000 κιλών πλαστικού το χρόνο.
Μέχρι στιγμής, η κατασκευάστρια εταιρεία, προϊόντα της οποίας κυκλοφορούν και στην ελληνική αγορά, έχει μειώσει τις απαιτήσεις της σε πλαστικός κατά περισσότερο από 20% και έως το 2025 όλες οι συσκευασίες θα πρέπει να είναι πλήρως ανακυκλώσιμες, εκφράζοντας τον στόχο μιας συνεπούς οικονομίας ανακύκλωσης που θα εξοικονομεί πόρους.
Επαναχρησιμοποίηση στις… ηλεκτρικές σκούπες
«Η επανασφραγιζόμενη συσκευασία βοηθά στην προστασία του τυριού, εξασφαλίζει την ποιότητά του και μειώνει την σπατάλη τροφίμων. Εργαζόμαστε συνεχώς για τη βελτιστοποίηση της βιωσιμότητάς του προϊόντος, στην οποία περιλαμβάνονται και οι καλύτερες ιδιότητες όσον αφορά στην ανακύκλωση. Η χρήση λιγότερου υλικού είναι ο πιο προφανής τρόπος για να επιτευχθεί αυτό. Είμαι περήφανος που τώρα καταφέραμε να μειώσουμε σημαντικά το πλαστικό περιεχόμενο της συσκευασίας τυριών και άρα και τις επιπτώσεις του στο περιβάλλον», εξήγησε ο Patrick van Baal, Διευθυντής Συσκευασίας της FrieslandCampina.
Σημείωσε, επίσης, ότι οι περισσότερες συσκευασίες τυριών είναι κατασκευασμένες από διάφορους τύπους πλαστικών και ως εκ τούτου δεν είναι ανακυκλώσιμες, προσθέτοντας: «Τώρα βρήκαμε μια νέα λύση: Η καινούργια συσκευασία τυριού είναι κατασκευασμένη από πολυπροπυλένιο, ένα υλικό που μπορεί εύκολα να διαχωριστεί, να ανακυκλωθεί και να επαναχρησιμοποιηθεί, για παράδειγμα στην κατασκευή ηλεκτρικής σκούπας», σημειώνει ο van Baal.
Η FrieslandCampina έχει δεσμευτεί για καλά σχεδιασμένα συστήματα ανακύκλωσης και συνεπή διαχείριση ανακύκλωσης, προκειμένου να διατηρήσει τα πλαστικά ως πολύτιμο πόρο στην αλυσίδα για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να μειώσει το οικολογικό αποτύπωμα.
Η διεθνής εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων έχει επιτύχει τους στόχους της μέσω εθνικών και διεθνών συμφωνιών όπως το Σύμφωνο Πλαστικών και το «Η νέα παγκόσμια δέσμευση για τα πλαστικά» του Ιδρύματος Ellen MacArthur.